بشر از بدو خلقت تاکنون، نیازمند استفاده از خدمات درمانی بوده که در این میان مشکلات مربوط به حوزه ­­هایی نظیر دندان و زیبایی اهمیت بیشتری دارد. زیرا اهمیت ندادن به این دست از مشکلات، علاوه بر ایجاد بیماریهای بسیار، در زیبایی نیز تاثیرگذار است. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ارائه خدماتی مرتبط با دهان و دندان، زیبایی، طب سنتی و اسلامی، رادیولوژی و سونوگرافی، اپتومتری و لاپراسکوپی و ... دیگر معضل تلقی نمی­شود.

با تلاش و برنامه ­ریزی مسئولین محترم کشور، اکنون درمانگاهها، مطبها و بیمارستانها، مجهز به انواع تجهیزات پیشرفته ارائه خدمات پزشکی می­باشند. از طرفی، پزشکان بسیاری نیز با مهارت بالا، سعی در حل مشکلات دهان و دندان، پوست و ... هموطنان عزیزمان دارند. حال سوال اینجاست که چرا با وجود پیشرفتهای روزافزون در علم پزشکی، تجهیز بودن مراکز درمانی و وجود متخصصان متبحر، مراجعه هموطنان عزیزمان به مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و پیراپزشکی پایین است؟

بر اساس آمار رسمی، سالیانه بیش از 5 میلیون دندان قابل ترمیم، کشیده می­شود و از هر 100 نفری که دندان پوسیده دارند، تنها 10 نفر به پزشک و دندانپزشک مراجعه می­نمایند! این در حالی است که تعداد کل مراکز درمانی و بهداشتی در کشور بیش از 6000 واحد است که حدود 2983 مرکز دارای یونیت دندانپزشکی می­باشند.

در حالت کلی، بهداشت دهان و دندان و خدمات مرتبط با پوست و زیبایی در ایران برای مردم اهمیت چندانی ندارد، یعنی برای یک دل درد ساده به پزشک مراجعه می­شود. اما درد دندان معمولاً با مسکن­های خود تجویز ساکت می­شود و فراموش می­شود!! مگر این که کار به جای باریک بکشد تا فرد را وادار کند به متخصص مرتبط مراجعه کند. باید این نکته را مدنظر داشت که هزینه‌های خدمات دندانپزشکی و زیبایی در همه کشورهای جهان گران است و حتی می­توان گفت این هزینه­ ها در ایران نسبت به سایر کشورها کمتر است! اما، وضعیت اقتصادی مردم و تحت ‌پوشش بیمه ‌نبودن همه این خدمات، هزینه‌های سنگینی را بر مردم تحمیل می‌کند.

به این ترتیب است که به‌رغم افزایش دندانپزشکان، متخصصان و مشاوران زیبایی، مراکز تخصصی طب سنتی و مراکز بهداشتی و درمانی، آنچه افزایش پیدا کرده خدمات درمانی است و نه خدمات پیشگیری و توجه مردم نسبت به بحث پیشگیری کمتر است. حال که ریشه مشکل را شناسایی کردیم، بهتر است به طور خلاصه، دلایل عدم مراجعه به متخصصان دندانپزشکی و زیبایی را بررسی کنیم.

 

ما کارشناسان دنیای آرامش، عوامل موثر در این عدم مراجعه را شناسایی کرده و به آنها اشاره می­کنیم:

  • بالا بودن هزینه­ های درمان دندانپزشکی و خدمات پوست و زیبایی.
  • تدریجی بودن فرآیند از بین رفتن دندان و فرسودگی ظاهری انسان.
  • حس ترس از محیط درمانی یا متبحر بودن متخصص و پزشک.
  • عدم اعتماد به صحت گفتار یا تعرفه درمانی و یا تجهیزات مورد استفاده.
  • عدم آگاهی در زمینه اهمیت رسیدگی به مشکلات دهان و دندان و پوست.
  • عدم شناخت مزایای طب سنتی و اسلامی و استفاده از این خدمات.

در این میان، سایر خدمات درمانی مانند حوزه دهان و دندان، زیبایی و خدمات مرتبط با طب سنتی و اسلامی، رادیولوژی و سونوگرافی، اپتومتری و لاپراسکوپی، توسط بیمه­ های تکمیلی حمایت نمی­شوند و از طرفی مانند دندانپزشکی، هزینه­ های بالایی نیز دارند.

برآن شدیم تا تمامی نیازهای هموطنان عزیز را در حوزه خدمات درمانی با اعطای حق اشتراک یک ساله استفاده از تخفیف خدمات در حوزه دهان و دندان، زیبایی، خدمات مرتبط با طب سنتی و اسلامی، رادیولوژی، سونوگرافی، اپتومتری، لاپراسکوپی و پیراپزشکی با تخفیف 20 الی 70 درصدی، برطرف نماییم تا با همکاری جامعه محترم پزشکی و شما، گامی در راستای بهبود وضعیت مذکور برداریم.

 

((شما با درمان در مراکز طرف قرارداد شرکت دنیای آرامش پارسیان، فقط 30 تا 80 درصد هزینه را پرداخت می­نمایید))

بهترین کارت تخفیف دنیای آرامش پارسیان با ارائه خدمات دندانپزشکی ، پوست مو زیبایی ، اپتومتری ، رادیولوژی ، آزمایشگاه در خدمت شما می باشد.

درباره شرکت دنیای آرامش پارسیان:

شرکت دنیای آرامش پارسیان (سهامی خاص)، ثبت شده در اداره ثبت شرکتهای تجاری استان تهران به شماره ثبت 469097 و شناسه ملی 14004770113 و کد اقتصادی 411476331878 با سرمایه نقدی 3.000.000.000 ریال، با همکاری جمعی از کارشناسان خبره حوزه­ های پزشکی، بیمه و بازاریابی با هدف کاهش هزینه­ های درمانی و با عنوان تأمین کننده آسایش در خانواده ­های ایرانی، در حال ارائه خدمات زیر می­باشد:

  • ایجاد تعرفه درمانی مناسب: کارشناسان شرکت دنیای آرامش پارسیان، تعرفه­ ها را بر اساس تعرفه­ های مصوب و اجرایی ابلاغ شده توسط دستگاه­های مرتبط با این موضوع، شناسایی نموده و پس از به تائید رساندن در تیم مشاوره پزشکی شرکت و البته مراکز همکار (پذیرنده)، درصدهای تخفیف را با تائید کتبی پزشک طرف قرارداد، اعمال و اجرایی می نمایند. در هر شهر تمامی مراکز طرف قرارداد با تائید تعرفه مصوب در همان شهر، تمامی خدمات عمومی و تخصصی را طبق تعرفه در اختیار مشترک قرار می­دهند و برای تفاهم اعمال تخفیف بر تعرفه، مختار به انتخاب 20 الی 70 درصد تخفیف خواهند بود. بنابراین هر مشترک تمامی خدمات را طبق تعرفه و طبق انتخاب پزشک با تخفیف مشخص در مرکز مورد علاقه خود انجام می­دهد.

باشگاه مشتریان دنیای آرامش پارسیان تنها دارنده مجوز ارائه کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی با استفاده از کارت عابر بانک و دستگاههای پوز هوشمند در ایران

لیست تعرفه به­ روز، به پیوست این دفترچه در بسته اشتراک شما قرار دارد.

  • ارائه تخفیف واقعی به مشترکین: تخفیف مشخص شده در هر مرکز و برای هر خدمت، واقعی می­باشد و خبری از تخفیفهای غیر واقعی و افزایش تعرفه در هنگام مراجعه شما عزیزان نمی­باشد. قطعاً سلامتی شما بزرگواران نباید با استفاده از تخفیف با کاهش کیفیت فعالیت و یا وسایل مصرفی توسط پزشک به خطر بیافتد.

بنابراین واحد پذیرندگان و بازرسی شرکت دنیای آرامش پارسیان، تضمین عدم کاهش کیفیت به جهت استفاده از خدمات درمانی با تخفیف را در تمامی مراکز طرف قرارداد به عهده دارد.

  • تایید تعرفه: تعرفه تخفیفی واقعی در مراکز طرف قرارداد، توسط پزشک یا مدیر کلینیک مهر و امضا شده و به مدت یک سال قابل اجرا می­باشد. جهت کسب اطلاعات کامل راجع به چگونگی طراحی و ایجاد تعرفه به بخش تعرفه خدمات در سایت شرکت و یا بخش شرح تعرفه خدمات در این دفترچه مراجعه نمائید.
  • شناسایی و معرفی مراکز درمانی: هموطنان عزیز به منظور دریافت بهترین نوع خدمات درمانی، توسط پزشکان متخصص و امین در مراکز مجهز و مدرن، با بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه ممکن معرفی می­گردند. (اطلاعات کامل در بخش "درباره پذیرندگان" در دفترچه) پزشک معتمد و کلینیک دارای مجوز، توسط کارشناسان شرکت دنیای آرامش پارسیان شناسایی و پس از امضای قرارداد همکاری و ارائه خدمات درمانی بر اساس تعرفه­ های مصوب با تخفیف ویژه، آماده ارائه خدمات متنوع پزشکی می­باشند.
  • ارائه مشاوره حرفه­ ای و تخصصی: مشترکین محترم، جهت کسب اطلاع از انواع خدمات درمانی و دندانپزشکی و شناسایی مراکز تخصصی در شهر خود با مشاوران و متخصصان شرکت دنیای آرامش پارسیان در بخش پشتیبانی مشترکین توسط ابزارهای متنوع (تلفن، پیامک، سایت، نرم­ افزارهای ارتباط جمعی و ...) از خدمات پشتیبانی حرفه­ ای استفاده نمایند.
  • نظارت مستمر: بازرسی تصادفی و مرتب و همچنین نظارت مستقیم بر نحوه ارائه خدمات متنوع درمانی، پیگیری روند معالجات مشترکین و تضمین حسن انجام خدمات ارائه شده توسط مراکز طرف قرارداد، توسط کارشناسان واحد پذیرندگان شرکت دنیای آرامش پارسیان در تمام طول مدت اشتراک صورت می­پذیرد.
  • تأمین، تهیه و توزیع مواد مصرفی: همانطور که می­دانید، مواد و تجهیزات، در بخش درمان، ایفاگر مهمترین نقش می­باشند. بارها دیده­ایم که مواد نامرغوب و یا تجهیزات قدیمی و غیر استاندارد، چه بلایی بر سر اعتماد مردم آورده است! مواد و تجهیزات استاندارد، اولین شرط موفق بودن یک مرکز درمانی است و باید از تأمین کننده­ های معتبری تهیه شود. وجود تأمین کننده­ هایی که صرفاً به دنبال سود خودشان می­باشند و بی­ تجربگی برخی از خریداران محترم، ضربه­ های جبران ناپذیری به دنیای اعتماد بین بیمار و پزشک وارد می­نماید. بسیاری از افراد، بی­ توجه به کیفیت نامناسب مواد مصرفی به سوی درمانهای ارزان قیمت رفته که به دلیل درمان با کیفیت نامناسب، نه تنها مشکل­شان حل نمی­شود، بلکه ظرف مدت کوتاهی به مشکلات آنان نیز افزوده می­شود! شرکت دنیای آرامش پارسیان در راستای رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات درمانی مطمئن و ارزان قیمت به مشترکین و با کوشش همکاران بخش بازرگانی خود، اقدام به واردات و تأمین کالاهای مصرفی مطمئن و تجهیزات مورد نیاز مراکز پزشکی و دندانپزشکی طرف قرارداد، با هدف حذف واسطه­ ها و کم کردن هزینه­ های جاری پذیرندگان و در نهایت افزایش کیفیت خدمات و پایین آوردن هزینه درمان نموده است.
  • به­ روز رسانی خدمات و تعرفه­ ها: واحد امور قرارداها و پذیرندگان شرکت، موظف به­ به­ روز رسانی تعرفه در هر سال و به ­روز رسانی مراکز در هر روز در سایت و سامانه پیامک شرکت می­باشد. بدین ترتیب شما می­توانید در هر ساعتی از شبانه­ روز از دریافت اطلاعات به­ روز و کافی برای بهره­ مندی از خدمات تخفیفی و مشاوره­ای در مراکز طرف قرارداد استفاده نمایید.

بهترین کارت تخفیف دنیای آرامش پارسیان با ارائه خدمات دندانپزشکی ، پوست مو زیبایی ، اپتومتری ، رادیولوژی ، آزمایشگاه در خدمت شما می باشد.

مبلغ حق اشتراک:

حق اشتراک در دنیای آرامش پارسیان، سالیانه مبلغ 1.370.000 ریال می باشد. با تهیه این اشتراک، شما از تاریخ صدور به مدت یک سال در هنگام مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان، از تخفیف ویژه استفاده می­نمایید، استفاده از خدمات درمانی به صورت اقساط در مراکز ویژه نیز جزء خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان برای مشترکان گرامی است.

کارشناسان ما اطلاعات درمانی در دفعات استفاده از خدمات را ثبت می­نمایند و شما می­توانید از این اطلاعات برای پیگیری و پشتیبانی درمان در مراکز طرف قرارداد استفاده نمایید. دستگاه کارتخوان هوشمند دنیای آرامش پارسیان، به صورت اتوماتیک، تخفیف مورد نظر را از هزینه کلی شما کسر کرده و اعمال می­نماید. همچنین رسید تراکنشها در اختیار شما قرار می­گیرد و  شما می­توانید در هر لحظه، سوابق خود را از کارشناسان بخش پشتیبانی شرکت دنیای آرامش پارسیان دریافت نمایید. لیست مراکز طرف قرارداد و تعرفه­های مورد نظر نیز، به پیوست دفترچه تقدیم حضور شما خواهد شد.

کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی دنیای آرامش پارسیان

(( یکبار پرداخت حق اشتراک و استفاده بدون محدودیت در مبلغ و دفعات استفاده در طول یک سال اشتراک ))

بیمه دندانپزشکی، کارت تخفیف، کارت تخفیف درمان دنیای آرامش پارسیان، بیمه سلامت پارسیان، کارت تخفیف ، دندانپزشکی ، دنیای آرامش پارسیان ، کارت تخفیف بانکی ، باشگاه مشتریان ، تخفیف پوست مو زیبایی

بهترین کارت تخفیف دنیای آرامش پارسیان با ارائه خدمات دندانپزشکی ، پوست مو زیبایی ، اپتومتری ، رادیولوژی ، آزمایشگاه در خدمت شما می باشد.