کاتالوگ دیجیتال یک طرح جدید ، پویا و کاربردی ، پیشنهاد ما به شما برای ارائه خدمات سازمان شما

کاتالوگ آنلاین، کاتالوگ دیجیتال، بروشور اینترنتی، کاتالگ دیجیتال، کاتالوگ برای تلگرام، مجله اینترنتی

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

کاتالوگ آنلاین، کاتالوگ دیجیتال، بروشور اینترنتی، کاتالگ دیجیتال، کاتالوگ برای تلگرام، مجله اینترنتی
کاتالوگ مجموعه ای از اوراق تبلیغاتی است که عموما در یک مجموعه و به صورت یک مجله به مشتریان برای معرفی محصول (کالا یا خدمات) یک بنگاه تجاری تولید میشود. هزینه زیاد تولید، مدت زمان چاپ، سرعت پایین در رساندن کاتالوگ به دست مشتری، محدویدیت جغرافیایی در ارسال کاتالوگ، محدودیت در اصلاح خطاها و یا تغییرات احتمالی از جمله مشکلات کاتالوگ های چاپی به شمار می رود.
یکی از مهمترین مسائلی که پیش روی شرکت های مختلف در زمینه تبلیغات می باشد، رساندن کاتالوگ به تمام مشتریان بازار هدف خود است. این موضوع گاهاً با وب سایت از تمام نقاط دنیا قابل دسترسی است و یکی از جدیدترین روش های آن ارائه کاتالوگ دیجیتال می باشد.
کاتالوگ دیجیتال این امکان را به شما می دهد تا تمامی صفحات کاتالوگ خود را به صورت آنلاین در وب سایت خود قرار دهید و به کاربران امکان ورق زدن آن را با حجم مناسب بدهید.

 

چرا ساده، وقتی می توانید جذاب و پویا باشید؟
بیشتر از 10 سال از زمانی که مولتی مدیا به اینترنت راه یافته میگذرد، اما بیشترین تجربه ای که از مولتی مدیا داریم مثل آرم یا لوگو متحرک شرکتها، علامتهای چشمک زن، انیمیشن های طولانی یا intro، بیشتر از اینکه بهبود دهنده سایت باشند، آزار دهنده هستند.
اما تیم گرافیک ما در شرکت دنیای آرامش پارسیان با در نظر گرفتن نیازهای بازدیدکنندگان و استفاده از المان های گرافیکی و رنگهای متناسب حرفه شما، تجربه جدیدی از مولتی مدیا را در ذهن بازدیدکنندگان سایت شما به جای خواهد گذاشت.

از یک انیمیشن ساده اما موثر آرم شرکت شما تا تبدیل نمایشهای پاورپوینت آماری یا فروش به نمایشهای مولتی مدیا فلش و یا تولید یک نمایش کاملاً شیک و پر زرق و برق از محصول شما، همه و همه یک امر ضروری برای زنده کردن و جذاب کردن سایت شما می باشند.

انواع کاتالوگ دیجیتال:


FlipBook
کاتالوگ کنونی محصولات یا خدمات شما، به راحتی قابل تبدیل به کاتالوگ دیجیتال به صورت flipbook یا شبیه ساز نمونه واقعی کاتالوگ شما به صورت دیجیتال می باشد. در این روش، با استفاده از نرم افزار، کاتالوگ شما به صورت pdf تبدیل شده و سپس آن را به فرمت فلش و یا مولتی مدیا قابل اجرا روی کامپیوتر درآورده خواهد شد. در این روش قابلیت ایجاد لینک بین صفحات، فهرست مطالب، اضافه نمودن موزیک و افکتهای تصویری وحود دارد.
شما می توانید یک نمونه از نسخه اینترنتی این نوع کاتالوگ دیجیتال را در لینک زیر مشاهده نمایید؛
نمونه کار کاتالوگ دیجیتال

http://salamati.me/show


Autorun یا اتوران
در این نوع کاتالوگ دیجیتال یا سی دی مولتی مدیا، محصولات، خدمات و یا اطلاعات فنی شما به صورت یک منو اتوران نمایش داده خواهد شد و این اطلاعات در صفحات مجزا طراحی شده و به یکدیگر لینک می شوند.

کاتالوگ آنلاین، کاتالوگ دیجیتال، بروشور اینترنتی، کاتالگ دیجیتال، کاتالوگ برای تلگرام، مجله اینترنتی

طراحی کاتالوگ دیجیتال توسط گروه فناوری اطلاعات شرکت دنیای آرامش پارسیان


این بار تیم طراحی و نرم افزاری گروه مهندسی دنیای آرامش پارسیان با همراهی مدیران ارشد این شرکت و با توجه به سلایق مختلف به ایجاد چنین کاتالوگ هایـی می پردازد تا بتوان بوسیله آن توجه مشتریان را بیش از پیش به خود جلب نمود.
شما میتوانید نسخه عکسی (JPEG) و یا فایل پی دی اف (PDF) یا فایل ورد (word) بروشور یا کاتالوگ های خود را به طور جذاب و همراه با تصاویر گرافیکی در اختیار ما قرار دهید تا کاتالوگ دیجیتالی شما را با حجمی سبک در دنیای اینترنت بدون هیچ محدودیت زمانی و جغرافیایی با هزینه ای بسیار مناسب منتشر کنیم تا دیگر نگرانی بابت دیر رسیدن و یا نرسیدن تبلیغات خود به دست مخاطب نداشته باشید.
کافیست نسخه پی دی اف و یا عکسی کاتالوگ خود را برای ما راسال نمایئد تا ما عملیات تبدیل را برای شما انجام دهیم.
همچنین در صورتی که شما تا به حال به فکر طراحی کاتالوگ یا بروشور نیفتاده اید و سازمان شما کاتالوگ معرفی ندارد، تیم طراحی ما بروشوری  مطابق با نیاز مشتری و منطبق بر سلیقه شما تهیه کرده. و سپس نسخه عکسی و یا پی دی اف آن را به کاتالوگ آنلاین تبدیل میکنند.
شما میتوانید با خرید نسخه یک ساله علاوه بر کاتالوگ آنلاین، یک نسخه EXE از کاتالوگتان که توسط ما تهیه میشود را روی سی دی، دی وی دی، حافظه فلش و یا هر وسیله ذخیره سازی دیگری نیز برای هدیه دادن به مشتریان خود تحویل بگیرید.

از دیگر مزایای کاتالوگ آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در دسترس بودن همیشگی، امکان دانلود توسط مشتری، سرعت پخش بسیار بالا، جلوه های گرافیکی زیبا و . . .

اگر قبلا کاتالوگ طراحی کرده اید کافیست فایل های طراحی شده خود را بصورت فایل عکس jpg و یا PDF و حتی Word برای ما ارسال کنید.

 

 

هزینه های مشاوره ، طراحی و ایجاد این بسته تبلیغاتی و ارائه در 3 قالب ( exe .swf .html. ) برای از 2 تا 16 صفحه 400.000 تومان و از 16 صفحه به بالا 500.000 تومان میباشد.