باشگاه مشتریان:

باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آن‌ها به وجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها که در یک بانک اطلاعاتی ثبت شده و می‌توان برای آن‌ها برنامه ریزی مدون انجام داد. باشگاه مشتریان بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با ایشان است.

همانند تعریف باشگاه که در مفهوم کلی به معنای گردآمدن گروهی از افراد در یک تشکل منسجم است باشگاه مشتریان نیز به معنای گردآمدن مشتریان یک مجموعه/ برند تجاری در کنار هم گفته می‌شود. البته نباید آن را با باشگاه های ورزشی و ... اشتباه گرفت، چون اساساً این گروه توسط مجموعه‌ هایی نظیر فروشگاههای زنجیره‌ای، فروشگاههای پوشاک، بانکها و ... شکل می‌گیرد که عملکردی متفاوت با باشگاه به مفهوم عام دارد.

باشگاه مشتریان برای تامین نیازها و ایجاد منافع بیشتر مشتریان در برند های تجاری شکل می‌گیرد. گردآمدن مشتریان در یک تشکل ارزش مشتریان را بیشتر نموده و حس وفاداری آنها را به مجموعه‌ها نیز بیشتر کند. معمولاً باشگاه مشتریان همراه با اجرای برنامه وفاداری می باشد که در این رابطه، توضیح خواهیم داد.

باشگاه مشتریان هدفمند بوده و برنامه‌های منظم و پیوسته‌ای جهت مشتریان دارد. یکی از اهداف آن در جهت فروش بیشتر و کسب منافع برای دو طرف است. پس از جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، باشگاه از سلایق، علاقه‌مندی و درخواست های آنها اطلاع یافته و بوسیله آن آینده مجموعه‌های تجاری را ترسیم و بهینه می‌کند. تولیدات، خدمات و سایر فعالیتهای هر مجموعه‌ای با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، می‌تواند توسعه یافته و در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

بهترین هدیه تبلیغاتی

معمولاً پس از ایجاد و گردهم آمدن مشتریان در کنارهم، باشگاه مشتریان پیش برنده اهداف برنامه وفاداری خواهد بود. به این مفهوم که اعضا ارزش های افزوده‌ای کسب می‌کنند که سایر مشتریان از آنها بی بهره‌اند. البته می‌توان باشگاه مشتریان ایجاد کرد و برنامه وفاداری نداشت. این امر باعث تنزل یک باشگاه مشتریان در حد عضویت ساده می‌شود. یا اینکه برنامه وفاداری داشت ولی باشگاه مشتریان را ایجاد نکرد. ولی همیشه این دو مقوله می‌توانند در کنار هم بسیار موفق تر باشند. عملکردی که مرتبط با بخش مدیریت ارتباط با مشتری نیز شناخته می‌شود.

شاید مهمترین هدف باشگاه مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری و ایجاد منافع مشترک است. تکرار خرید مشتری به همراه رضایت او از مجموعه تجاری. پر واضح است که راضی بودن مشتریان وابسته به عملکرد مجموعه تجاری است. بنابراین در باشگاه مشتریان، با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده می‌تواند آینده را ترسیم کرده و از نقطه نظر اعضاء بهره برد و فروش خود را نیز بیشتر نمود. این کار باعث ایجاد رضایت مشتری، منافع بیشتر برای مشتری و همچنین فروش بیشتر برای مجموعه تجاری و در نتیجه رضایت طرفین خواهد شد.

از دیگر اهداف مهم ایجاد باشگاه مشتریان در مجموعه‌ها، مقوله داده کاوی (data mining) اعضاست. با امکان فراهم شده در یک باشگاه مشتریان می‌توان از پردازش اطلاعات فروش و اطلاعات مشتریان در کنار هم بهره برد. به طور مثال از رنج سنی، تحصیلاتی، منطقه سکونت، جنسیت و ... خریداران مطلع گشت و بر اساس آن داده‌های با ارزشی از بخش فروش/خدمات بدست آورد. مثلاً متوجه شد که یک کالای خاص برای چه گروهی از مشتریان مناسبتر است یا اینکه در چه ساعاتی از روز چه اقشاری برای خرید از مجموعه‌های تجاری اقدام می‌کنند و یا اینکه پراکندگی مشتریان بر اساس معیارهای مختلف فروش به چه میزان است. حتی در موارد پیشرفته تر می‌توان با استفاده از نظرسنجی از سایر خصوصیات نظیر علایق و سلایق مشتریان اطلاع یافت و با کمک آن به ارائه خدمات/کالاهای پرفروش تر روی آورد.

باشگاه مشتریان پس از شکل گیری باید تفاوتی بین افرادی که عضو این باشگاه هستند و دیگر مشتریان قائل شود. بنابراین هر فردی که از مجموعه خرید می‌کند لزوماً نباید عضو باشگاه شود. حضور داوطلبانه و ایجاد حداقل‌های شرایط عضویت (مثلاً خرید به میزان تعیین شده)، یکی از مهمترین سیاستهای اجرای باشگاه مشتریان و عضو گیری است. زیرا داشتن اعضای فراوان نشانگر موفق بودن باشگاه نیست. بلکه باید اعضای باشگاه، فعال- آگاه و از اینکه عضو باشگاه مشتریان هستند خرسند باشند.

چگونگی راهبری باشگاه مشتریان بسیار پراهمیت تر از داشتن چنین تشکلی است. اگر باشگاهی ایجاد شود و خدمات متناسب و وابسته به مشتریان ایجاد نشود، از اهداف آن فاصله می‌گیرد. شاید به راحتی بتوان تضمین کرد که اگر درست و با برنامه پیش رفت به فروش بیشتر و سود فراوان تر خواهد رسید. نتیجه‌ای که هدف نهایی ایجاد باشگاه مشتریان برای مجموعه‌های اقتصادی است. یکی‌ از روش‌های ایجاد باشگاه استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب است. امکانی که توسط شرکت دنیای آرامش پارسیان و با همکاری شرکت های مختلف کارگزار از سوی بانکهای متفاوت قابل انجام است که در رابطه با این موضوع توضیحات بیشتری خواهیم داد.

چگونگی راه اندازی باشگاه مشتریان توسط شرکت دنیای آرامش پارسیان:

شرکت دنیای آرامش پارسیان می­تواند با شناخت و تحقیق و توسعه بازار از مراحل اولیه نیازسنجی در بین مشترکین بالقوه (کارمندان یا مشتریان) فعالیت خود را به عنوان طراح و مجری باشگاه مشتریان در سازمان و گروه شما آغاز نماید.

  • شناسایی بازار خدمات و کالای مورد نیاز مشترکین بالقوه
  • عقد قرارداد و تفاهم­نامه به جهت دریافت خدمات ویژه یا تخفیف از مرکز طرف قرارداد
  • تهاتر خدمات و مشتری در جامعه­ های آماری قابل توجه
  • نصب دستگاه کارتخوان به صورت اجاره ­ای – خرید و یا حتی امانت
  • چاپ کارت بانکی با لوگوی سازمان مصرف کننده بر روی کارت یا پشت کارت
  • فعال­سازی کارت عابر بانک (شتابی) با قابلیت شناسایی در دستگاههای کارتخوان نصب شده در مرکز طرف قرارداد
  • اجرای تسهیم آنی در کارتخوان به حساب مرکز طرف قرارداد
  • اعمال تخفیف آنی بر روی فیش دستگاه برای مشتریان بدون کسر از حساب
  • ارائه خدمات خاص درمانی و رفاهی به علاوه خدمات خاص به تمامی مشترکین و سازمانهای طرف قرارداد

بیمه دندانپزشکی، کارت تخفیف، کارت تخفیف درمان دنیای آرامش پارسیان، بیمه سلامت پارسیان، کارت تخفیف ، دندانپزشکی ، دنیای آرامش پارسیان ، کارت تخفیف بانکی ، باشگاه مشتریان ، تخفیف پوست مو زیبایی

امکانات خاص باشگاه مشتریان شرکت دنیای آرامش پارسیان:

به طور قطع دست اندرکاران و فعالان، در رابطه با طراحی و راه ­اندازی باشگاه مشتریان به این موضوع واقف هستند که اجرای پشتیبانی آنی، نصب دستگاه کارتخوان، شناسایی کارت عابر بانک (از تمامی بانکها)، صدور کارت عابر بانک با لوگوی خاص و همچنین استفاده از خدمات تخصصی درمان در بیش از 19 رشته درمانی در 70 مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در رشته­ های خاص و خارج از پوشش بیمه، قابلیت منحصر به فرد، بسیار جالب و ارزان در افزایش سطح رضایتمندی کارمندان و همچنین مشتریان می باشد و در ساخت فضای اعتماد و جذابیت بیشتر برای جامعه مشتریان بالقوه موثر است.

بدیهی است تمامی خدمات فوق در کوتاه­ترین زمان و با کمترین مبلغ در شرکت دنیای آرامش پارسیان قابل اجرا و بهره ­برداری می­باشد.

کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی دنیای آرامش پارسیان

ضرورت باشگاه مشتریان

آیا کسب و کار شما به برنامه لویالتی (باشگاه مشتریان) نیاز دارد؟

تازه ترین سرشماری صورت گرفته درباره گردش پول از طریق برنامه های وفاداری در آمریکا در سال 2008 بیش از 2 میلیارد دلار بوده و هم اکنون با بیش از 19 برابر افزایش 83/38 میلیارد دلار برآورد شده است.

 

  * میخواهید مشتریان وفادار خود را همچنان با خود همراه نگه دارید؟

* میخواهید مشتریان جدید را به خرید بیشتر مجاب کنید؟

* در نظر دارید برای خریدهای کلان جایزه و تخفیفی در نظر بگیرید؟

* میخواهید تخفیفی که به مشتری میدهید فقط در فروشگاه و شرکت شما قابل استفاده باشد؟

* میخواهید مشتریان خود را به استفاده بیشتر از خدمات خود ترغیب نمایید؟

* میخواهید به مشتریان خود بعد از مقدار مشخصی از خرید تخفیف دهید؟

 

اما با توجه به راهکار باشگاه تخفیف دنیای آرامش پارسیان مبنی بر ایجاد باشگاه مشتریان در قالب طرح عظیم باشگاه تخفیف همه موارد فوق مرتفع و به سهولت و فوریت قابل انجام خواهد بود فقط کافیست بخواهید کسب و کار خود را متحول کنید.

  1. تصمیم بگیرید که یک باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود داشته باشید.
  2. با کارشناسان ما جهت نصب کارتخوان و تحویل پنل مدیریت کاربران (رایگان) مذاکره کنید.
  3. آموزشهای لازم جهت ایجاد باشگاه مشتریان را (رایگان) فراگیرید.

به شما تبریک میگوییم، برای تحول در کسب و کار خود به این روش نیاز داشتید.

باشگاه مشتریان شما اکنون آماده است.....

 

باشگاه مشتریان دنیای آرامش پارسیان تنها دارنده مجوز ارائه کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی با استفاده از کارت عابر بانک و دستگاههای پوز هوشمند در ایران

هم اکنون میتوانید از طرح باشگاه مشتریان استفاده نمایید.

فعالان اقتصاد و کسانیکه به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند به خوبی میدانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت حفظ وتداوم ارتباط موثر با مشتری و وفادار ساختن آن در سیستم میباشد، از این رو باشگاه تخفیف دنیای آرامش پارسیان با استفاده از سیستمهای هوشمند چند منظوره مبتنی بر کارتها و کارتخوانهای بانکی امکان ایجاد باشگاه مشتریان وفادار که تضمینی بر ماندگاری و بازگشت مشتریان میباشد را برای شما مجموعه ی گرانقدر فراهم آورده است. بنابراین با توجه به نیاز و برنامه ریزی مجموعه های اقتصادی، متدهای زیر قابل ارائه میباشد.

بیمه دندانپزشکی انفرادی با کارت تخفیف پزشکی دنیای آرامش پارسیان به وسیله زیر ساخت لویالیتی و باشگاه مشتریان با کارت عابر بانک سفارشی شده و تخفیف دندان پزشکی و تخفیف درمان با کارت تخفیف پزشکی

 

  1. ایجاد باشگاه مشتریان در قالب باشگاه تخفیف دنیای آرامش پارسیان برای تک تک واحدهای مجتمع به صورت مجزا

*کاملا رایگان

*معرفی در سایت، نرم افزار اندروید و دیگر پکیجهای تبلیغاتی

*محدود کردن مشتریان به آن واحد در محدوده منطقه

*ایجاد ارتباط پایدار واحدهای مجموعه با مشتریان

*رونق کسب و کار با جذب (تخفیف بانکی) و ماندگاری مشتریان

*امکان ارسال اس ام اس از طریق باشگاه تخفیف دنیای آرامش پارسیان به مناسبتهای مختلف

*امکان ارائه فرم عضویت باشگاه مشتریان مجتمع در ورودی

 

  1. ایجاد باشگاه مشتریان در قالب باشگاه تخفیف دنیای آرامش پارسیان برای مجتمع با حضور تمام واحدهای مجموعه:

تمامی مزایای ذکر شده در مورد شماره یک برای کل مجموعه عملی میشود و مجتمع با معرفی خود به عنوان یک مجموعه ی واحد حس امنیت و پشتیبانی در خرید را به مشتری القا میکند و علاوه بر موارد فوق میتوان موارد زیر را نیز عملی کرد.

 

     3.ایجاد باشگاه مشتریان مجتمع و ارائه ی کارتهای الکترونیکی با طراحی اختصاصی

این متد علاوه بر مزایای متدهای 1 و 2 به دلیل اینکه کارتهای الکترونیکی صادر شده با نام و طراحی مجتمع و با عنوان باشگاه مشتریان مجتمع به دست مشتری میرسد، نام در ذهن مشتری ماندگار شده و در خریدهای بعدی حتماً این مجموعه را انتخاب خواهد کرد.

 

امکانات باشگاه مشتریان

سیستم جامع باشگاه مشتریان دنیای آرامش پارسیان با اتصال به سیستم فروش، همچنین پشتیبانی از کارتهای بانکی بدون شک از سرآمدترین و ارزان ترین سیستم های موجود میباشد.

 

برخی از امکانات باشگاه مشتریان

  1. امکان تعریف شخص و کارت و امکان فعال سازی در همان لحظه به صورت دستی و خودکار با ارسال پیامک
  2. امکان تعریف کارتخوان با دسترسی متفاوت
  3. امکان ارسال پیامک و ایمیل فقط به مشتریان
  4. امکان شارژ کارت مشتریان ثبت شده توسط پنل و همچنین شارژ به صورت دستی یا زمانی
  5. امکان شارژ آنلاین پنل
  6. امکان تعریف و تغییر تخفیف روی کارتخوان های منصوبه به صورت عددی
  7. امکان مشاهده گردش مشتری روی کارتخوان های فروشگاه به صورت شماره کارت یا کد ملی
  8. امکای دریافت رایگان فروشگاه اینترنتی و کنترل آن همچنین سایت اینترنتی و مدیریت آن
  9. امکان تعریف تخفیف روی کارت غیر بانکی بر اساس گروه مشتری و اطلاع رسانی به وسیله پیامک
  10. امکان تعریف گروه بر اساس میزان خرید یا میزان مراجعه
  11. امکان دریافت شارژ هدیه به ازای معرفی دوستان
  12. امکان ایجاد صفحه اختصاصی به مشتریان در شبکه اجتماعی دنیای آرامش پارسیان
  13. امکان دیدن کلی تراکنش ها جهت حسابداری
  14. امکان تولید سریال کارت با قیمت مصوب و قیمت اختصاصی
  15. امکان ارسال پیامک به مدیر باشگاه در ساعتی مشخص برای اطلاع از جدول فروش کارتخوان
  16. امکان ارسال فایل به مشتریان به صورت نامه مدیا یا پی دی اف
  17. درج نام باشگاه مشتریان در پنل افراد ثبت نام شده
  18. امکان اختصاص درصدی از فروش به صندوق قرعه کشی و امکان مشاهده و عدم مشاهده در پنل مشتریان آن
  19. ایجاد سیستم قرعه کشی بر اساس شماره کارت یا شماره ملی یا شماره تلفن
  20. امکان ایجاد شرکت در قرعه کشی در سطوح متفاوت و به ازای امتیازات کسب شده
  21. امکان ارسال خودکار سالروز تولد و ازدواج به وسیله ایمیل یا پیامک

 

با در نظر گرفتن این آمار و افزایش درآمد از طریق برنامه های وفاداری، شاید شما هم وسوسه شوید تا یک برنامه لویالتی داشته باشید. اما آیا شما تا به حال به این فکر افتاده اید تا برای کسب و کار خود یک برنامه لویالتی داشته باشید؟ یا اگر در حال حاضر از برنامه لویالتی استفاده میکنید، آیا موقعیتی پیش آمده که از تصمیم خود پشیمان شده باشید؟\

 

 

نکات مثبت یک برنامه لویالتی:

 

  1. مشتریان را تشویق میکند تا خریدهایشان را در شرکت یا کسب و کار شما متمرکز کنند و در نهایت از مزایا و جوائز ارزشمندی برخوردار شوند.
  2. مشتریانی که از طریق برنامه لویالتی شما امتیاز کسب میکنند کمتر تمایل دارند تا برنامه رقبای شما را انتخاب کنند.
  3. در مقایسه با سایر خدمات تبلیغاتی از قبیل تخفیف قیمت، برنامه های وفاداری، هزینه های تبلیغات را از پیش تأمین میکند. چرا که مصرف کنندگان در ابتدای خرید تخفیف را دریافت میکنند (تخفیفها به صورت آنی است و بر روی پذیرنده ها اعمال شده است)
  4. یک برنامه لویالتی از طریق جمع آوری اطلاعات پیگیری مشتریان را امکان پذیر میسازد و میتواند منجر به یک درک عمیق در رابطه با الگوی خرید مشتریان شود و برای شما ایده هایی نو به همراه داشته باشد.
  5. وقتی سناریو برنامه وفاداری به درستی طراحی شده باشد و هدف آن ایجاد یک رابطه برنده – برنده بین صاحبان کسب و کار و مشتریان باشد، میتواند احساس ارزشمندی را در مشتریان شما برانگیزد و لویالتی برای آنها مفهوم قابل توجهی داشته باشد.

 

 

نکات منفی ایجاد مستقل یک برنامه لویالتی:

 

  1. پیاده سازی یک برنامه لویالتی ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، مگر اینکه شما یک برنامه لویالتی ساده از نوع "در ازای 10 خرید 1 عدد رایگان" داشته باشید. همچنین یک برنامه لویالتی عمدتاً از نوع بلند مدت میباشد و نیاز به پشتیبانی مالی در طول زمان دارد.
  2. اگر سناریو امتیازدهی در برنامه های وفاداری به درستی تعریف نشده باشد میتواند بدهی های مالی برای کسب و کار شما ایجاد کند و شما را در ریسک و خطر قرار دهد. (این موضوع را با تعریف درست انقضای امتیازات بعد از یک محدوده زمانی میتوان کنترل کرد)
  3. شاید بهترین مشتریان شما بدون برنامه لویالتی برای شما وفادار و سود آور بوده اند. بنابراین یک برنامه لویالتی نامناسب ممکن است سود شما را به دلایل غیر ضروری کاهش دهد.
  4. یکی از نکات مهم، حفظ و مراقبت طولانی مدت از مشتری است. بنابراین سناریوی نامناسب ممکن است منجر به از دست دادن مشتری و تمایل به خرید از رقبا شود.

 

 

سوالاتی که هنگام پیاده سازی برنامه های لویالتی باید از خود پرسید؟

 

  1. آیا مشتریان شما عمدتاً از بیش از یک فروشگاه خریداری میکنند؟

اگر پاسخ شما مثبت است و در عین حال مشتریان در اکثر اوقات شما را انتخاب میکنند لویالتی برای شما مناسب است.

  1. آیا بهترین مشتریان شما به دلیل سرویس یا خدمات منحصر به فرد شما از شما خریداری میکنند؟

اگر چنین است برنامه لویالتی در حال حاضر برای شما ضروری نیست.

  1. آیا شما قابلیتهای تحلیلی و مدیریتی برای بیشترین بهره برداری از یک برنامه لویالتی را دارا هستید؟

برنامه لویالتی میتواند یک اطلاعات طلایی از مشتری در اختیار شما قرار دهد، اگر شما فقط برنامه لویالتی را شروع کنید و روی آن سرمایه گذاری مدیریتی نکنید، خیلی از مزایای اصلی برنامه لویالتی را از دست خواهید داد.

 

 

در این صورت شما میتوانید با سایر صاحبان کسب و کار تعامل داشته باشید و سناریو برنامه لویالتی به گونه ای باشد که دیگر کسب و کارها در برنامه لویالتی شما شرکت کنند و با تعامل و همکاری دو طرفه یک ارتباط برنده – برنده شکل بگیرد.

 

 

مزایای کارت اشتراک دنیای آرامش پارسیان برای پذیرندگان (مراکز مجاز و معتبر):

 

  1. خدمات شما را به گروه بزرگ مشتریان با روشهای متفاوت معرفی میکنیم.
  2. ما به شما نشان میدهیم که وفاداری مشتریان قبلی نسبت به شما افزایش خواهد یافت.
  3. ما به همکاری شما مشتریان جدید را به سمت شما هدایت نموده و مشتریان شما افزایش پیدا خواهد کرد.
  4. ما به شما نشان میدهیم که چگونه تخفیف بالاتر و سود بیشتر در رابطه اند و چه تأثیر مثبتی بر فروش شما دارند.
  5. اتیکت کاری شما در ارائه تخفیف حفظ میشود، ما به این که برنامه و سیستم شما با اتیکت کاری شما سازگار باشد توجه میکنیم.
  6. ما به شما کمک میکنیم تا مشتریان تان هنگام خرید از شما احساس ارزشمندی را تجربه کنند.
  7. تبلیغ اختصاصی هریک از پذیرندگان منجر به تبلیغ گسترده تر برای سایر پذیرندگان خانواده بزرگ دنیای آرامش پارسیان میشود.
  8. شما هم میتوانید با داشتی اشتراک دنیای آرامش پارسیان از مزایای تخفیف از خانواده بزرگ پذیرندگان دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید. وفاداری مشتری بر مبنای تخفیف در بازار شلوغ و بهم ریخته امروز، 80 درصد مشتریان به پیشنهاد رقبا حساس هستند و کمتر از 20 درصد نام شما را به دیگران توصیه میکنند.

 

 

مزایای پذیرندگان در باشگاه تخفیف

مراکز فروش کالا یا عرضه خدمات با ارائه تخفیف به دارندگان کارت، علاوه بر تبلیغ خود در سایت، با ارائه تخفیف و در نتیجه ارائه خدمات بیشتر، سود بیشتری خواهید داشت.

((همکاران شما ضمن استقبال از طرح مذکور، اذعان به نتیجه مثبت، سود بیشتر نموده اند. شما نیز میتوانید جهت اخذ قرارداد، با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید و یا با ثبت اطلاعات خود در سایت عضویت خود را انجام دهید))

  

  1. برنامه های وفاداری معمولاً بر مبنای تخفیف است که به مشتریان یاد میدهد همیشه دنبال قیمت پایین باشند.
  2. مشتریان وفاداری که حاضر به پرداخت قیمت بالاتر بودند نیز به این سو کشانده میشوند.
  3. مشتریان جدید را ناامید میکنند زیرا آنها احساس میکنند تنبیه شده اند و یا شامل تخفیف نمیشوند.
  4. رقبا را به برنامه های تقلیدی تشویق میکنند.

 

 

اهداف راهبردی:

  1. هدایت هزینه های تبلیغاتی ارائه دهندگان خدمات به سمت خود مشتری در قالب باشگاه مشتریان.
  2. تدوین برنامه ای استراتژیک، بین مشتری از یک سو و صاحبان مراکز و ارائه خدمات که متمایل به ارائه تخفیف در قالب برنامه ای مشخص هستند از سوی دیگر با استفاده از دیتاماینینگ.
  3. تلاش ضمنی ایجاد برندینگ برای ارائه دهندگان کالا و خدمات اعضای خانواده باشگاه تخفیف دنیای آرامش پارسیان.

توضیح اینکه کاربری اشتراک دنیای آرامش پارسیان در کل ایران است؛ بدین معنا که هر اشتراک در تمام شهرهای طرف قرارداد در اقصی نقاط ایران دارای اعتبار و قابل ارائه و استفاده میباشد.