نحوه استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد:

تمامی هموطنان عزیز و اتباع خارجی مقیم در کشور جمهوری اسلامی ایران می­توانند صرف نظر از داشتن پوشش خدمات بیمه­ ای پایه یا بیمه های تکمیلی شرکتهای بیمه نسبت به تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان اقدام نمایند و پس از دریافت بسته اشتراک خود، می­توانند با در دست داشتن کارت ملی یا کارت اقامت (اتباع خارجی) و دفترچه راهنمای خدمات، پس از هماهنگی با مرکز ارائه دهنده خدمات (پذیرنده) به مراکز طرف قرارداد مراجعه نموده و از خدمات آن مراکز طبق تعرفه اجرایی و درصد تخفیف درج شده در جدول لیست مراکز بهره ­مند گردند.

قبل از مراجعه به مرکز، از طریق تماس تلفنی وقت بگیرید و در هنگام مراجعه، کارت بانکی، دفترچه و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید

((پشتیبانی حرفه­ ای با مشاوران امین دنیای آرامش پارسیان))

سیستم استعلام فعالیت و نام مراکز طرف قرارداد :

ممکن است مرکز مورد نظر شما دچار تغییر آدرس، تعطیلی فصلی و حتی از لیست مراکز شرکت حذف شده باشد.

مشترکین محترم حتماً قبل از استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد، با ارسال کد استعلام درج شده در کنار نام پزشک یا مراکز در جدول لیست مراکز طرف قرارداد به شماره پیامک 02166562484 از شرایط همکاری، آخرین آدرس و تلفن مرکز و همچنین درصد تخفیف توافقی با پذیرنده مورد نظر خود مطلع شوند. همچنین لیست نهایی و به­روز مراکز طرف قرارداد با شرکت در سایت شرکت قابل رویت می­باشد.

ضمناً به منظور حفظ حقوق مشترکین محترم و امکان استفاده از خدمات گارانتی شرکت، مراکز درمانی طرف قرارداد موظف به ثبت و مهر و امضا نمودن کلیه خدمات ارائه شده به مشترک در قسمت ثبت معالجات و خدمات در انتهای این دفترچه می­باشند.

((استفاده از تمامی ابزارهای به­روز و حرفه­ ای در ارائه خدمات پشتیبانی))

انواع روشهای خرید اشتراک در شرکت دنیای آرامش پارسیان:

  1. اشتراک + کارت بانکی (به همراه دفترچه راهنما با نام مشتری)

با تهیه اشتراک شرکت دنیای آرامش پارسیان، یک کارت بانکی مخصوص از بانک، سفارشی شده با اطلاعات شما نیز به شما تعلق می­گیرد. شما می­توانید با مراجعه به مراکز طرف قرارداد شرکت دنیای آرامش پارسیان، از دستگاه کارتخوان هوشمند موجود در آن مرکز، استفاده نموده و به صورت خودکار، از تخفیف ویژه آن مرکز استفاده نمایید.

لیست تعرفه ­های آزاد و با تخفیف نیز به پیوست دفترچه راهنمای شما موجود است و طرح درمان شما در درون دفترچه ثبت می­گردد تا هم پیشینه­ای از روند درمانی خود داشته باشید و هم بتوانید صحت گفتار پزشک معتمد را بررسی نمایید.

6 روز پس از ثبت سفارش، این بسته به شما تعلق می­گیرد و شما از همان لحظه دریافت اشتراک، می­توانید از خدمات دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید. دقت کنید که در صورت درخواست برای داشتن کارت بانکی ویژه (فعال­سازی شده)، پُر کردن فرم بانکی مخصوص برای صدور کارت الزامی می­باشد.

  1. اشتراک + فعال­سازی کارت بانکی مشتری (به همراه دفترچه راهنما با نام مشتری)

در این روش، شما می­توانید دفترچه اشتراک داشته باشید و کارت بانکی خودتان، تبدیل به کارت مخصوص تخفیفی می­شود! ما کارت شما را در سیستم بانکی، ثبت می­کنیم تا بتوانید با انتخاب هر یک از کارتهای شتاب موجود در کیف پولتان و فعال­سازی آن برای اخذ تخفیف در مراکز طرف قرارداد با دنیای آرامش پارسیان استفاده نمایید.

این روش برای کسانی مناسب است که کیف پول شلوغی دارند و نمی­خواهند یک کارت دیگر نیز به کارتهای بانکی­شان اضافه شود. همچنین در این روش، نیازی به سپری کردن زمان طولانی برای صدور و فعال­سازی نیست و هر فرد می­تواند اطلاعات شناسایی به علاوه شماره کارت بانکی شتابی و نام بانک را در اختیار شرکت قرار دهد تا ظرف مدت 3 روز، کارت وی را در سیستم بانکی، ثبت و اطلاع از این ثبت در شبکه تخفیف را به صورت پیامک از واحد فنی بانک به انجام برسانیم.

  1. اشتراک آنی به همراه دریافت کارت پس از مدت معلوم.

صرفاً مشترکین با تعجیل در استفاده از خدمات شرکت دنیای آرامش پارسیان در مراکز طرف قرارداد می­توانند پس از ثبت نام اشتراک طی 24 ساعت (پس از تائید واحد مالی) دفترچه راهنما با مشخصات خود را دریافت و به صورت آنی به مرکز درمانی خاص (ستاره دار در لیست مراکز طرف قرارداد) رجوع و از خدمات بهره­ مند گردند و پس از گذشت زمان صدور و دریافت کارت و یا فعال­سازی کارت بانکی از خدمات در تمامی پذیرندگان طرف قرارداد استفاده نمایند.