خدمات ویژه شرکت دنیای آرامش پارسیان:

باشگاه مشتریان دنیای آرامش پارسیان تنها دارنده مجوز ارائه کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی با استفاده از کارت عابر بانک و دستگاههای پوز هوشمند در ایران

  • تضمین حسن انجام خدمات درمانی:

کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت دنیای آرامش پارسیان و مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت از زمان معالجه مشترک به مدت یک سال پشتیبانی می گردد.

 دنیای آرامش پارسیان ، کارت تخفیف دندانپزشکی ، تخفیف ، دندانپزشکی ، باشگاه مشتریان ، کارت تخفیف درمانی ، تخفیف دندانپزشکی ، اپتومتری ، پوست مو زیبایی ، کارت تخفیف زیبایی

  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه ­ای:
  • امکان استفاده از شماره ویژه 66562484 با 5 خط تلفن پشتیبان:

با تماس در ساعات اداری، کارشناسان و مشاوران واحد پشتیبانی شرکت، پاسخگوی کلیه سوالات مشتریان بالقوه و مشترکین محترم شرکت خواهند بود.

  • امکان استفاده 24 ساعته از نرم افزارهای ارتباط جمعی:

با ذخیره شماره  09202726374 در تلفن همراه خود می توانید، پاسخ سوالات خود را در مورد مسائل مختلفی مانند چگونگی استفاده از خدمات شرکت، نحوه تماس و ارتباط با مراکز طرف قرارداد، خدمات قابل ارائه، ثبت نظرات و پیشنهادات و ... را در نرم افزارهای ارتباط جمعی ( تلگرام ، لاین و ... ) دریافت نمایید.

بیمه دندانپزشکی انفرادی با کارت تخفیف پزشکی دنیای آرامش پارسیان به وسیله زیر ساخت لویالیتی و باشگاه مشتریان با کارت عابر بانک سفارشی شده و تخفیف دندان پزشکی و تخفیف درمان با کارت تخفیف پزشکی

  • سرویس پیام کوتاه:

در تمامی ساعات شبانه­روز، با ارسال پیامک به شماره 09202726374 تمامی سوالات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات یا مراکز طرف قرارداد را به صورت پیامک اعلام کنید تا جواب سوال شما در اسرع وقت، اعلام گردد

  • سیستم استعلام مراکز طرف قرارداد:

مشترکین محترم میتوانند با ارسال کد استعلام درج شده مقابل نام پزشک یا مرکز درمانی مورد نظر خود به شماره 02166562484 ، از وضعیت فعالیت، آخرین نشانی، تلفن های تماس، ساعات کاری و درصد تخفیف توافق شده با آن مرکز، به صورت اتوماتیک و از طریق سامانه پیام کوتاه شرکت مطلع شوند.

کارت تخفیف درمان و دندانپزشکی دنیای آرامش پارسیان

  • پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شرکت:

امکان استفاده از خدمات پشتیبانی و آموزشی در سایت www.salamati.me  به منظور مطالعه تمامی خدمات و قابلیت های شرکت دنیای آرامش پارسیان و آشنایی با بیماری ها، نحوه معالجه و خدمات درمانی قابل ارائه. همچنین لیست مراکز طرف قرارداد به همراه تصاویر مرکز، استعلام مراکز، پشتیبانی آنلاین در ساعات اداری، مشاهده نمایندگان فروش و ... نیز بر روی وب سایت شرکت دنیای آرامش پارسیان، قرار دارد.

  • امکان ثبت نظرات مشترکین محترم در خصوص نحوه ارائه خدمات از سوی مراکز طرف قرارداد و اعطای امتیاز در این خصوص در سایت شرکت.
  • امکان ایجاد مراکز طرف قرارداد جدید با توجه به درخواست مشترکین محترم در مناطق درخواستی.
  • امکان شرکت در قرعه کشی های ویژه با هر تراکنش انجام شده در مراکز طرف قرارداد.